Με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα ήθελα να εκφράσω τα πιο θερμά μου συγχαρητήρια σε όλες τις μαθήτριες και όλους τους μαθητές των Ιονίων Νήσων που κατάφεραν να πετύχουν τον στόχο της εισαγωγής τους στην τριτοβάθμια...






