ΥΠΟΕΡΓΑ 1, 3, 4, 5, 6, 7 ΚΑΙ 8 ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ «ΔΡΆΣΕΙΣ ΠΡΟΒΟΛΉΣ ΦΥΣΙΚΏΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΏΝ ΠΌΡΩΝ ΤΗΣ Π.Ι.Ν. 2017-2018» ΜΕ ΚΩΔΙΚΌ ΟΠΣ 5008068 ΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Ιόνια Νησιά 2014 -2020»
Τα Υποέργα 1, 3, 4, 5, 6, 7 και 8 της Πράξης Δράσεις προβολής φυσικών και πολιτιστικών πόρων της Π.Ι.Ν. 2017-2018» με κωδικό ΟΠΣ 5008068 και συνολικό προϋπολογισμό €1.477.600,00 €, εντάσσονται στον Άξονα Προτεραιότητας «2 Προστασία του Περιβάλλοντος και Αειφόρος Ανάπτυξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ιόνια Νησιά 2014 -2020»
ΠΕΡΙΓΡΑΦΉ ΦΥΣΙΚΟΎ ΑΝΤΙΚΕΙΜΈΝΟΥ
Στόχος της παρούσας πράξης είναι η προώθηση και προβολή των φυσικών και πολιτιστικών
πόρων της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, μέσω της χρήσης σύγχρονων εργαλείων, τα οποία συνδράμουν στην δημιουργία ιδιαίτερης τουριστικής ταυτότητας και αναδεικνύουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της ευρύτερης περιοχής.
Αντικείμενο του έργου είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της αποδοτικότερης προβολής της ΠΙΝ και των τουριστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στα νησιά καθώς και η αύξηση της τουριστικής κίνησης μέσα από την υλοποίηση δράσεων οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου Τουριστικού Μarketing συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού και της εκπόνησης στρατηγικής.
Επιδιώκεται η ισχυρή παρουσία του τουριστικού προϊόντος των Ιονίων Νήσων σε εξειδικευμένα τηλεοπτικά δίκτυα του εξωτερικού (CNN, TRAVEL CHANNEL) με παγκόσμια εμβέλεια στις αγορές – στόχους στις οποίες υλοποιούν διαφημιστικές καμπάνιες οι ανταγωνίστριες χώρες – περιοχές καθώς και στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως (GOOGLE) και η προβολή των ιδιαιτεροτήτων ως προς τους φυσικούς και πολιτιστικούς πόρους τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας με στόχο την ουσιαστική προβολή του, την ποιοτική διαφοροποίηση του τουριστικού ρεύματος έτσι ώστε να επιτευχθούν καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα και αποδοτικότητα για τις τουριστικές επιχειρήσεις και τους προορισμούς, άμβλυνση της εποχικότητας, αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και διάχυση των ωφελειών του τουρισμού στην κοινωνία.
Δικαιούχος του έργου: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ (ΠΙΝ)
Αναλυτικότερα, η Πράξη περιλαμβάνει τα εξής υποέργα:
Υποέργο 1: Δημιουργία επικοινωνιακής πλατφόρμας και ανάπτυξη περιεχομένου
Το υποέργο προϋπολογισμού 74.400,00€ περιλαμβάνει τη δημιουργία ενιαίας επικοινωνιακής πλατφόρμας η οποία θα χρησιμοποιηθεί ως όχημα προβολής της Περιφέρειας και των τουριστικών προϊόντων της.
Το σχεδιασμό και την ανάπτυξη περιεχομένου, θεματικά κείμενα για τους προορισμούς και τις εμπειρίες με την τεχνική του storytelling για αξιοποίηση σε στοχευμένες ενέργειες προώθησης, photogallery για αξιοποίηση στην υλοποίηση καμπανιών, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε ενέργειες δημοσιότητας και θεματικά videos με τη μορφή webisodes για την ανάδειξη των προορισμών και των εμπειριών στα νησιά του Ιονίου με στόχο τη σπονδυλωτή προώθηση στο διαδίκτυο.
Υποέργο 3: Διαφημιστική προβολή στο CNN
Το υποέργο προϋπολογισμού 200.000,00 € περιλαμβάνει την υλοποίηση διαφημιστικής ενέργειας στο CNN INTERNATIONAL με τη μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων μέσω των προγραμμάτων του, σε ώρες υψηλής τηλεθέασης. Το CNN INTERNATIONAL είναι το πρώτο 24ωρο ειδησεογραφικό δίκτυο παγκοσμίως, συνεργάζεται με άλλα δίκτυα και υπηρεσίες και είναι διαθέσιμο σε περισσότερους από 1.5 δισεκατομμύρια τηλεθεατές σε περισσότερες από 212 χώρες.
Υποέργο 4: Διαφημιστική προβολή στο TRAVEL CHANNEL
Το υποέργο προϋπολογισμού 200.000,00 € περιλαμβάνει την υλοποίηση διαφημιστικής ενέργειας στο TRAVEL CHANNEL INTERNATIONAL με τη μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων μέσω των προγραμμάτων του, σε ώρες υψηλής τηλεθέασης. Το TRAVEL CHANNEL INTERNATIONAL αποτελεί το μοναδικό κανάλι με εμβέλεια σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή & Αφρική αφιερωμένο αποκλειστικά στα ταξίδια και θέματα τουρισμού και κατέχει την αποκλειστική τεχνική και καλλιτεχνική δυνατότητα ανάπτυξης ειδικών διαφημιστικών εργαλείων προσαρμοσμένων στις ιδιαιτερότητες της προβολής του τουρισμού παγκοσμίως.
Υποέργο 5: Προβολή της ΠΙΝ σε διεθνείς ψηφιακές πλατφόρμες
Το υποέργο προϋπολογισμού 200.000,00 € περιλαμβάνει την υλοποίηση πολυεπίπεδης ενέργειας διαφημιστικής προβολής στη μηχανή αναζήτησης GOOGLE με τη μετάδοση διαφημιιστικών μηνυμάτων μέσω των εργαλείων της,
- Google Ad-Words (πολυεπίπεδες καμπάνιες)
- Google Display Marketing
- Google Remarketing
- YouTube Video Ads (Google product)
Η GOOGLE INTERNATIONAL είναι η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως.
Υποέργο 6: Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων
Το υποέργο προϋπολογισμού 74.400,00 € περιλαμβάνει την οργάνωση και υλοποίηση 10 ταξιδιών γνωριμίας και εξοικείωσης (press & media trips) με συμμετοχή εκπροσώπων των ΜΜΕ του εξωτερικού και ειδικότερα δημοσιογράφων τουριστικού τομέα με σκοπό τη δημιουργία, μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας.
Την ψηφιακή tactical καμπάνια Δημοσίων Σχέσεων, με τη δημιουργία θεματικών εμπειριών όπως luxury, family, γαστρονομία, romance και στόχο αγορές του εξωτερικού, μέσω της επίσκεψης έως 5 ψηφιακών διαμορφωτών γνώμης (bloggers & vloggers) υψηλής αξίας και αναγνωρισιμότητας, που θα επισκεφτούν την ίδια χρονική περίοδο τα Ιόνια Νησιά για να ζήσουν μια διαφορετική εμπειρία και να τη μοιραστούν μέσα από τα δικά τους ψηφιακά μέσα.
Ειδική ψηφιακή καμπάνια με τη συμμετοχή bloggers από το εξωτερικό για την προβολή των εμπειριών της Ιονίων Νήσων, ως ευκαιρία άμεσης δημοσιότητας στις ψηφιακές πλατφόρμες των bloggers και των ελληνικών media, με αξιοποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και των ψηφιακών εργαλείων της Περιφέρειας.
Το υποέργο πραγματοποιείται με ιδία μέσα και περιλαμβάνει το σύνολο των απαιτούμενων ενεργειών για την άρτια υλοποίησή του.
Υποέργο 7: Ενέργειες και Δράσεις ψηφιοποίησης
Το υποέργο προϋπολογισμού 320.000,00 ευρώ περιλαμβάνει ενέργειες mobile marketing, με ανάπτυξη εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα (smartphones), σχεδιασμό και υλοποίηση στοχευμένων ενεργειών διαφημιστικής προβολής της Περιφέρειας και των προορισμών της για τους χρήστες κινητών τηλεφώνων (smartphones) στις αγορές στόχους, την ανάπτυξη ψηφιακών χαρτών για τους προορισμούς, τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ψηφιακών θεματικών tours για τις κύριες εμπειρίες των προορισμών της Περιφέρειας και τη δημιουργία εικονικών διαδρομών για τα κύρια πολιτιστικά μνημεία και χώρους, όπως αυτά αποτυπώνονται στα νησιά της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.
Υποέργο 8: Προβολή της Π.Ι.Ν. στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης προϋπολογισμού 74.400,00 ευρώ
Το υποέργο προϋπολογισμού 74.400,00 ευρώ περιλαμβάνει ολοκληρωμένο σχέδιο δράσεων για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, καθορισμό στρατηγικής στόχευσης αγορών με εξειδίκευση ανά νησί, με στόχο την ενίσχυση του επικοινωνιακού αποτυπώματος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στα κοινά:
- Σχεδιασμό και ανάπτυξη λογαριασμών της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης με αξιολόγηση και επικαιροποίηση των υπαρχόντων λογαριασμών Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, και τη δημιουργία λογαριασμών σε ΜΚΔ που δεν έχει παρουσία η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.
- Δημιουργία περιεχομένου που περιλαμβάνει ενημερώσεις για εκδηλώσεις και δράσεις που λαμβάνουν χώρα στα νησιά και βασίζεται στις τελευταίες τάσεις που διαμορφώνονται στο ψηφιακό περιβάλλον με τη μορφή των social creative messages, κατάρτιση πλάνου χρήσης του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω creativeposters, copies, δημιουργικά concepts καμπανιών και διαγωνισμών, infographics, pictographics, καθώς και ενέργειες προώθησης περιεχομένου για ενίσχυση της διάδρασης.