Επιλογή Σελίδας

Την Τρίτη 27/2 πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Π.Ε Κέρκυρας, συνάντηση εργασίας του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε Κέρκυρας κ. Αλέξανδρου Δήμου και του Εντεταλμένου Συμβούλου Υγείας-Παιδείας της Π.Ι.Ν κ. Γιάννη Ζήκου, με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων κ. Πέτρο Αγγελόπουλο.

Η συνάντηση έγινε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα στο πλαίσιο της γόνιμης και εποικοδομητικής συνεργασίας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Συζητήθηκαν και αναλύθηκαν διεξοδικά θέματα που άπτονται της εκπαίδευσης με επίκεντρο τις σχολικές μεταφορές, την εξεύρεση των απαραίτητων και κατάλληλα διαμορφωμένων χώρων στέγασης των υπηρεσιών του Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης & Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΗ), του Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών (ΕΦΚΕ) Κέρκυρας και του υπό ίδρυση φορέα «Κέντρο Καινοτομίας», ώστε να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη και εύρυθμη λειτουργίας τους. Ο κ. Αγγελόπουλος ενημερώθηκε για τις άμεσες παρεμβάσεις και τις ενέργειες που έχουν δρομολογηθεί από τη νέα Περιφερειακή αρχή για την επίλυση των στεγαστικών και λειτουργικών προβλημάτων του ΚΕΔΑΣΗ καθώς και για την εξεύρεση των απαιτούμενων χώρων για τη στέγαση του ΕΦΚΕ και του «Κέντρου Καινοτομίας», ενός νέου  εκπαιδευτικού θεσμού που πρόκειται να συσταθεί στις έδρες των περιφερειών. Εκτενής αναφορά έγινε στο ζήτημα των σχολικών μεταφορών και στα θετικά αποτελέσματα που προέκυψαν από την ολοκλήρωση των διαδικασιών της 3ης  διαπραγμάτευσης με την έναρξη εκτέλεσης νέων δρομολογίων, στην εν εξελίξει 4η διαπραγμάτευση που πρόκειται να ολοκληρωθεί σύντομα και αναμένεται  να καλύψει τα εναπομείναντα άγονα δρομολόγια καθώς και στον τριετή ανοιχτό διαγωνισμό, οι διαδικασίες του οποίου έχουν ήδη δρομολογηθεί, ώστε έγκαιρα και χωρίς προβλήματα να ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά. Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με τη διαβεβαίωση και από τις δυο πλευρές για στενή συνεργασία με έμφαση στην έμπρακτη στήριξη και προτεραιότητα της περιφερειακής αρχής και του Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων κ. Γιάννη Τρεπεκλή στην επίλυση των ζητημάτων που άπτονται της εκπαίδευσης, με γνώμονα το όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας.