Στο πλαίσιο της συνεργασίας της Περιφέρειας με την Marketing Greece, μετά την επιτυχημένη καμπάνια που έγινε πρόσφατα για την Κέρκυρα, η προσπάθεια συνεχίστηκε σε Λευκάδα, Κεφαλονιά και Ζάκυνθο, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Twitter).
Η ενέργεια αυτή είχε μεγάλη απήχηση στο κοινό, αγγίζοντας τους 879.167 χρήστες των μέσων αυτών.
Οι δράσεις αυτές, “φρεσκάρουν” μεν συνεχώς στο κοινό την παρουσία της Περιφέρειας, αλλά και υποβοηθούν τις κρατήσεις προς το τέλος της τουριστικής περιόδου.
Which is the best beach in #Lefkada? Porto Katsiki is definitely one of the best. https://t.co/Y6EpQzTjx9 pic.twitter.com/1lxARnv20z
— DiscoverGreece.com (@DiscoverGRcom) 23 Ιουλίου 2016
This week, travel blogger @mariakofou reveals her memories of #Kefalonia! #MyviewofGreece https://t.co/wfHd0YknAQ pic.twitter.com/ps6b1eGExW
— DiscoverGreece.com (@DiscoverGRcom) 12 Ιουλίου 2016
Majestic and artistic at the same time, #Zante is the must-visit island of the Ionian. https://t.co/jCMZiHYI4y pic.twitter.com/eBy8nm1A4Y
— DiscoverGreece.com (@DiscoverGRcom) 13 Ιουλίου 2016
Who is the best sailor of them all? #OdysseasTheCat! Check him out sailing to the Ionian! pic.twitter.com/rqpn77hOF6
— DiscoverGreece.com (@DiscoverGRcom) 13 Αυγούστου 2016